Bra dag

Felicia och Julia har lekt heeela dagen i solen, så fina tillsammans. Väldigt lika varandra. Junior har varit runt lite över allt och bara varit allmänt härlig. Om man hade fått äta barn så hade jag ätit upp honom! Längtar efter en liten till... Åh Gud! Men det är sådant som kommer med tiden :) jag har i alla fall funnit mannen jag vill skapa framtid och familj med, och det, är ingen dålig början... Jag har fått lite färg idag, skönt! Men jävla Maria ser ut som en neger, hon fuskar för hon är halvchilenare:) solat, druckit några koppar kaffe för mycket och haft det väldigt trevligt! Maria är ett bra nänniskoexemplar rycker ju jag! Kniv goseglenn kom hem tidigare från jobbet så vi alla åt pannkakor tillsammans. Nu sover lillan gott, Glenn nekar med forden och jag sitter bredvid i kvällsolen, för härligt... Hela helgen ska vara lika go har dom sagt, vi får hoppas det! Imorgonkväll kommer Angelica och Richard hit och grillar, mysigt! Nu, lösa sudoku :) hoppas ni får en bra kväll! Hoppas att datorn fixar sig snart så jag kan bli lite bättre med uppdateringen samt tillgång att lägga upp foton...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jättemycket för rösten ! :D

jag meddelar dig när jag gjort inlägget där länkarna är :)) allt bra?

2011-06-03 @ 22:21:39
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahaha riktigt sååå brun blev jag allt inte ;) tack för idag verkligen jätte trevligt puss å kram

2011-06-03 @ 22:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0