vaniljbullar ska snart in u ugnen för gräddning

Snart ska vaniljbullarna in i ugnen för att gräddas, det ska bli mumsigt med en bulle och lite mjölk sedan. Det var ett tag sedan jag bakade det nu... Gott :)
Pratade en bra stund med min farmor innan, det var trevligt. Man bör höra av sig oftare än man gör till sina mor och farföräldrar. Ta vara på dom så länge man kan... Farmor och farfar bor ju en bit bort, så man träffar dom inte så ofta heller. Mormor och jag pratar ju varje vecka till exempel. Och ses gör vi nog en gång i veckan också. Det uppskattar vi båda två. Och att de dessutom har barnbarnsbarn. Det är inte alla som får uppleva det heller.

Jag har huvudvärk, får hoppas att den släpper snart... Idag beror det i alla fall inte på koffeinabstinens som det gjorde igår och i förrgår. Angelica hade kaffet klart när jag och Julia kom hem till henne igår. Slurpade i mig som aldrig förr! :) Sedan gick vi ut i solen och köpte glass och tog en sväng till lekplatsen där hon bor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0