ugnen blev verkligen som ny!

men gallret behöver göras ordentligt. tok klorinmousse på som ska få dra lite. lägga det i blöt och skura det imorgon kanske... skönt att ha det rent omkring sig. man vill ju gärna att det ska lukta bullar när man ´bakar och inte brända kåldolmar! nej vet du vad....
Glenn, Julia och lilla jag ska en dag i veckan ha heldag inne på hennes rum. Där bestämmer hon. Vi ska se film, äta middag, lite gott gott och pyssla. Det ser jag fram emot. Passar lämpligt med någon utav filmerna som jag har beställt nu då. Astrid Lindgren blir man aldrig för gammal för! Det tragiska är ju bara att det aldrig hade fått tillverkas idag av en rad många olika anledningar. Jag växte upp med Astrid, det ska skruttJulia också göra!



Så många barn som njöt, njuter och kommer att fortsätta njuta av dina underbara berättelser!
Vila i frid fina Astrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0