trots

En tjurig Julia sitter och vägrar äta sin frukost, bara för att jag säger att hon ska göra det såklart... Det hjälpte inte heller att jag sa, äter du inte upp på direkten blir det ingenting utav den överraskningen jag har till dig när du kommer hem från dagis!
"Jag vill ändå inte ha någon överraskning..." säger hon då?! Ne, he...
Haha, jag orkar inte... Madickenfilmerna + Barna i Bullerbynfilmen har nämligen kommit till posten så idag har jag dom i brevlådan, antar jag i alla fall. Jag måste vara konsekvent, nu får hon dom inte heller, för jag kan inte ge henne en konsekvens utan att låta det ske, jag är expert på att ge efter. Det hjälper inte någon i slutändan. Glenn är mycket bättre på det där med att vara konsekvent. Ge lite utav det till mig!
Han är på jobbet nu och har en hel dag framför sig. Jag och Julia ska åka in till stan för att lämna henne på dagis, sedan möter jag mormor som ska följa med hit hem. Vad härligt att hon kommer ut och hälsar på. Hon har beställt Köttfärssås och spaghetti till middag :)
Alla hundar får vara ute i hundgården när vi kommer, annars dör hon nog i hjärtattack! Hon är livrädd för hundar, till och med min Ninja var hon rädd för. Hur kan man egentligen vara rädd för den här söta prutten?

Älskade Saknade Ninja



Ika i rutan?



var det bara jag som både skrämdes och facinerades utav ika i rutan när jag var liten? jag tror att de flesta gjorde det. kom bara att tänka på henne... lite halvskum sådär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0