söndagkväll

Underbart väder har det varit idag, vi har varit ute och fixat på tomten hela dagen. Det blev inget eldande idag, men vi kör nog på imorgon... Ska bara ringa till lerums kommun och fråga dom vad det är som gäller först. Våran granne hade tydligen gjort det för någon vecka sedan och hon hade fått till svar att här där vi bor är det tillåtet att elda obehandlat material. Så det är ju bara att tutta på!
Stängslet är flyttat fram till huset nu och vi har tagit bort en av grindarna, det ser hur bra ut som helst och mer plats till bilar och husvagnar blir det. Och mer plats till annat bråte som Glenn samlar på sig  :)
Jag har krattat löv och kvisar. Dessutom har jag använt en annan grannes motorsåg, det var väldigt roligt måste jag säga. Nu har vi samlat en stor hög till brasan imorgon!

Skönt att kvällarna är så ljusa nu... Man blir piggare och gladare av lite ljus. (Rododendronbusken utanför trappen här är väck nu med, det ger ännu mer ljus - och insyn - mindre bra med tanke på att grannen mittemot inte tycker så vidare om oss.)

Jag skriver bara lite uppdatering över dagen :) Hoppas att ni har haft det bra. Det har vi! Jag ska fota det jag gör, ni förstår säkert ingenting! :)

Här är den jag älskar. Till jag dör. Jag väntar på den största dagen. Du och Julia är mitt liv, och det är jag så lycklig över. Med er klarar jag allt. Och vi kan klara allt tillsammans. Tack för att du ger mig ditt liv. Tack för att jag får ge dig mitt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0