ny telefon och pålurade tjänster.....

Igår var det påskfirande på Katthult så jag smyckade ut våran tjej. Jag led brist på kajalpenna då jag inte använder mig utav sådan... Improvisation fick det bli. DVDmmarkerpenna, blå... Haha gud! Glenn undrade varför jag inte tog en utav hennes svarta tuschpennor i stället. Nej det tänkte ju såklart inte jag på! Men hon blev härlig ändå!

Världens härligaste påskkärring!



Jag mötte senare upp Emma i stan för att köpa middagsmat och vägleda henne hem till oss. Hon stormstrivdes med mig ute på landet med alla hundar i en skön vårsol... Roligt att träffa henne när vi inte ses så ofta.
Glenn och Julia kom hem vid 16.00, då åt vi tacos, gott gott, det var länge sedan sist.
MIN TELEFON KOM IGÅR! Jag blev glad! Vi åkte till Shell för att hämta den, jag laddade den, skrev in alla kontakter och aktiverade SIM-kortet. Telefonen fungerar galant...
...men
...imorse tittade jag och Glenn på mitt abonnemangsavtal för att veta vad jag skriver på.
Tjejen som jag pratade med på 3 förklarade på mig att 3Trygg har de inte kvar utan de har någonting som heter 3Pott för 499:-/månad då jag ska få ringa för beloppet och gratis inom 3. Men jag kan lägga till tjänste som heter 3Vänner (Tele2), (Telenor), osv osv till andra operatörer för 0:-/min och fria sms. Vardera tjänst skulle kosta 69:-/månad. Men jag sa till henne att jag tror potten på 499:- räcker för mig än så länge, så kan vi se vad jag känner senare.
"Ja, det är bra. Börja lågt och arbeta dig uppåt, för tjänsterna går ju inte att plocka bort i efterhand!"
MEN TRO FAN ATT HON LAGT IN VARENDA TJÄNST EXTRA! SÅ NU KOMMER MITT ABONNEMANG ATT KOSTA MIG NÄSTAN 1000:-/MÅNAD OCH INNAN HAR JAG HAFT FASTPRIS FÖR 599:-/MÅNAD!!! JÄVLAR VAD IRRITERAD JAG BLIIIIIIIR!!! JÄVLA IDIOTFÖRSÄLJARE.......

Jag tar en titt på två söta barn och ler lite nu i stället.... Casper och Julia!





När klockan är 09.05 går våran buss till Gråbo centrum. Måste köpa hundmat! den tog slut igår fast jag var säker på att den skulle räcka... Tungt att bära för backarna upp sedan när vi ska tillbaka hem... Dagens träningspass... Eller, veckans kanske jag ska säga...


Kommentarer
Postat av: Lina

Världens sötaste påskärring. Hoppas allt är bra med er. Kram

2011-04-21 @ 08:37:06
Postat av: Eriiza

Jo, Venaflaxin har jag också, har haft den över ett år, men absolut ingen skillnad.

För tillfället har jag Zopiclone, Zolpidem, Propavan, Venflaxin, Seroquel, Nozinan, Theralen, Atarax... Tror att det är allt..

2011-04-22 @ 10:38:22
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Emma

super mysigt! glad påsk på dig vännen!

2011-04-23 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0