nästan skinande rent...

Nu har jag blivit klar med plåtarna också! Men de fick bli lite sådär nästan skinande... Mirakelmedlet var slut och det är mina händer med nu bara för det. Men dom skiner i alla fall nästan!

Om en timma åker jag och Julia in till stan för att möta mormor, hon ska passa henne en liten stund när jag ska till vårdcentralen, sedan bär det av hem igen för att (hade jag i alla fall planerat) slipa skåpsluckorna, några åtminstonde... Det har varit lite dåligt på den fronten ett tag nu känner jag. Men det är hur slitsamt som helst! Jag får blåsor på fingrarna för att jag tar i så jävligt, vilket jag måste göra för att den skrovliga ytan ska försvinna.


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Vacker bild! Förutom energidrickan och ciggen i bakgrunden!

2011-04-07 @ 19:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0