min älskling....


Igår blev det bara ett hål taget för fröken fräken. Helt hysterisk blev hon efter att hålet tagits. Stackarn... Haha, det var faktiskt rätt roligt. Jag fick ta med henne ut och äta glass för att lugna henne inför nästa hål, som aldrig blev av. Tjejen på salongen hjälpte mig men ingenting vi sa hjälpte. "MEN DET GJORDE JU OOOOOOOONT!??!" Ja, Julia, jag sa till dig att det skulle göra ont i en sekund, sedan känns det inte någonting. Det gör ju inte ont nu ellerhur? "JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE!! NEJ!!"
...nej jag kunde ju inte tvinga henne. Men hon har sagt att hon vill göra det en annan dag. Det är bra. Hon förstår att man inte kan gå runt med ett hål i alla fall :) Jag tog också ett hål, för att Julia skulle se hur det gick till. "Skrik inte nu mamma" säger hon innan hålet togs. Haha... Skruttis..


Vi tog bussen och mötte Glenn, sedan hämtade vi upp Emma i Stannum och åt middag hos oss.
Lite sena blev vi till Magnolia, men det gjorde inget... SNÖ samt D&G var där och visade upp nyheter. Jag blev ju aningen sugen på en klocka från dolce men det skulle jag aldrig köpa, drömma kan man ju. Testade en som ville stanna kvar på min handled, men jag fick snällt ta av den. "Den här ligger faktisk bara på 1900 kr"!
...jaha, bara det ja.
Jag bestämde mig för att våga någonting jag har funderat på och velat ska ske, varför skulle inte jag kunna göra det. Måste ju inte vara han...


När vi kommit hem och Julia lagt sig satte jag mig vid honom i soffan och frågade honom om han ville förlova sig med mig. "Jag vet inte vad jag ska säga... Det är klart att jag vill!"
Oh herregud! Ingen är varmare och lyckligare än jag i hela världen just nu...
Han gav mig 3 ord som satte mig i tårar - Jag älskar dig...

Idag får vi byta hans ring. Såklart att den var för liten... Lämna in dom för gravering samtidigt. Jag är helt salig. Jag var så himla nervös. Men han säger... Det är klart att jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0