lördag

Vad trött jag är... Idag åkte vi hem till mormor för Glenn skulle putsa hennes fönster fina till våren. De skiner finast av alla på gården nu kan jag lova, han är duktig på det där med fönsterputsning, och mormor blev sååå glad. Jag städade spisen och bakom den, det var välbhövligt det med.
Under tiden var Julia hos Totte och Anna och lekte med Casper. Men de åkte hem till svärmor och svärfar sedan så dit åkte vi för att äta en god middag - Spaghetti med köttfärssås... Mums.
Glenn och jag åkte hoj också, man blir ju sugen på att skaffa en, det är alldeles för härligt när det är väder som detta. Glenn vill ha en han också.

Men nu är vi hemma. På tomten har vi varit ute med Tea och valparna i några timmar. Glenn har lagat trappan! Så slipper man trilla... Men snart skaffar vi oss nog en ny. Det behövs. Det har varit en skön dag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0