kräks

Jag har i min dröm om jag vet inte vad hört någonting som kan liknas vid en julia som gnäller och gnyr. Ropar till slut på mig och jag vaknar.skruttrumpan hade kräkts:( klockan var då 23.30 och det kändes hur konstigt som helst för jag trodde att den snare närmade sig 3,4 tiden. Jag och glenn lade oss i sängen och hade det gott och vid 21 ville två trötta sova och gjorde därför det. Men nu får jag ju somna igen. nybäddat I julias säng. Kuddar, örngott och lakan i maskinen med klorin. Hon har garanterat mig att hon mår bra! Förutom att hon tycker att det stinker, haha. Nej gud jag ska upp 4.30 med glenn. Måste sova. Trött. Ser suddigt på telefonen också. Nej. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0