idag blir det solsken och en glenn som jobbar över

Guuuud vad tråkigt, gud vad trött jag blir. När det är sol och gott ute så måste Glenn jobba över... Så jävla typiskt. Det är klart att han ska göra det när solen väl skiner. Självklart.
Mitt humör är ju inte helt okej när vi inte har något kaffe hemma. Glömde handla det när jag var inne i affären igår så idag blev det inget morgonkaffe heller. Precis som igår. När klockan närmade sig 14,15tiden fick jag sådan huvudvärk och den höll i sig fram till kvällen, Panodil hjälper ju inte heller... Idag kommer jag råka ut för samma huvudvärk såklart, jag har ju inget kaffe idag heller!!!



Igår kom i alla fall Madickenfilmerna + Barna i Bullerbynfilmen. Så Julia och jag blev glada. Hon tittar färdigt på Madicken 1 inne på sitt rum nu, det blev inte tid till att se färdigt igår. Kul att hon gillar den, jag älskade Madicken när jag var liten. Hon har inte sett henne förrän nu! Bara hört på sagocd.
Gick in till henne nu för att sätta på film nummer 2.
"Jag ska aldrig pilla in en ärta i näsan! Det ska ingen göra! Jag har precis aldrig aldrig gjort det!"
Haha... Vilken tur, då vet jag att jag inte behöver oroa mig för det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0