härlig tisdagmorgon

Sitter och kopplar av med en kopp kaffe, Julia har inte vaknat ännu, tänkte väcka henne om en liten stund så hon får i sig lite frukost innan vi ska åka till dagis. Jag och Glenn gick upp 04.30 som vanligt eftersom han åker iväg tidigt till jobbet. Då ville Julia komma upp och lägga sig i våran säng men hon fick sova kvar i sitt rum annars hade hon inte kunnat sova när vi var uppe och donade. Då hade hon varit trött idag kan jag lova... Vi hämtar henne tillsammans i eftermiddag efter att Glenn slutar. Det ska bli lite spännande att åka med honom på jobbet ändå. Men det grämer mig lite att jag ser hur gott det kommer att bli ute idag, jag hade ju kunnat lapa sol hela dagen! (Det ska vara strålande hela veckan ändå...) Hoppas jag på i alla fall!

Nu ska jag steka falukorv till Glenns lunchmackor. Truckermacka... Jag tycker att det verkar jätteäckligt. Vi har inga ägg hemma så det får duga med korv på.

Jag mår illa, det gjorde jag igårkväll med. Svårt att somna. Hoppas att det släpper under dagen...


Förra veckan på lekplatsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0