grått väder

Dt har varit grått hela dagen! Trist verkligen. Men snart kommer mina två ljus i livet hem - Julia och Glenn.
Jag och Julia fick i princip springa till bussen i morse, men den var ju fem minuter sen - som vanligt. Svettig bev jag, och dålig kondition har jag också, hemskt dålig... Hoppas i alla fall att barnen hade det roligt i skogen idag. Jag har varit hos mormor och druckit kaffe och handlat tre nya böcker som ska läsas snart, när det blir tid över :)
Ny hårfärg blev det också, Glenn får färga det ikväll eller imorgon, beroende på hur trött han är efter jobbet.
Jag själv funderar starkt på att lägga mig ner och sova innan de kommer hem... Det skulle verkligen vara sååå himla skönt med en powernap.

Jo, jag fattar det härliga beslutet nu. Härligt... Hörs senare! Här kommer tre bilder på en utrustad tös imorse:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0