gokväll!


somnade i bilen påväg till kalaset

min älskling glenn!



Nu är vi hemma och trötta efter kalaset. Petra hade gjort en väldigt god tårta och det blev en del kaffe, mums... Jag håller på att göra rent ugnen med någon form av mirakelmedel som jag fick av Petra. Man måste använda handskar för det är frätande. Gno in hela ugnen och galler med detta och sedan låta verka i 2 timmar eller om man vill till efter natten. Den ska bli som ny! Jag sitter med handskarna på mig redan, klar att skura ugnen! Det luktade inget vidare kan jag ju säga i alla fall... Jag föredrar ju AJAX allrengöring Citron, ja, det gör jag.
Nu är det dags för att skura! Ha det gott gott gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0