godmorgon!

Glenn åkte tll jobbet för en kvart sedan, jag sitter här i soffan med en kopp kaffe och ska strax ta i Tea för att ge henne och Lillen mat, efter det ska valparna få glufsa i sig som bara dom kan. Jag och Julia behöver gå här ifrån omkring 07.15 för att vara säker på att vi hinner med bussen som går 07.34. Idag är det onsdagsspindlarna vilket innebär att alla stora barnen på Katthult går på utflykt hela dagen. Meningen var att de skulle gå ut och vara i skogen denna onsdag, men jag hoppas att dom har ändrat schemat. Fast, barnen är väl lika glada trots ösregn skulle jag tro... Julia kommer att vara välutrustad i alla fall!

Nu tycker jag att våren kan komma. Den får ju visserligen lite hjälp på vägen när det regnar, då får knopparna en chans att gro fram snäppet snabbare... Men jag tror nog att den är på väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0