god morgon!

Glenn sitter fast i bilköer på grund av en olycka ute i trafiken... Sen till jobbet, sen hem...? Hoppas inte det. Han ska köra mig, Angelica och Emma till butik Magnolia klockan 19.00 för det är mingelkväll, jaaa :) Har sett fram emot denna kvällen ett tag nu, men jag ska inte handla mer än något litet, sist vi var där blev det inte så, nu behöver jag ingenting, bara flukta lite på alla fina smycken. Det är 20% på hela sortimentet och 50% på utvalda smycken, dessutom får alla som kommer en goodie-bag att ta med sig hem! Emma kommer hit när hon har slutat jobbet, äter lite middag, sedan åker vi!


Besök butiken på Göteborgsvägen 84 Sävedalen eller webbshopen http://www.magnoliaoco.se/

Igår kom boxen till moppen som vi hade väntat på, men, den fungerar inte ändå, vi har beställt en annan del för att se om den fungerar på grund av det, men vi vet inte. Glenn säger att det inte bör vara något fel på den för allting ser ut och låter som det ska, men den vill inte komma igång. Jag som skulle lära mig köra moppe igår, haha.... Att jag inte kan det är ju skandal, men jag har aldrig kört moppe i hela mitt liv! Någon gång ska ju vara den första, när man är 22 år... Haha.

Jag har lite ågren över en stor spontanbeställning jag har gjort... Jag, Angelica och mamma Petra var på hemmaparty för Me&I - vår/sommarkollektionen härom dagen. Jag spårade ju ur med min beställningslapp, jag kom över kläder till Julia för så mycket som 1600:- nämligen, det var ju lite onödigt kan jag känna... Men hur fina var inte alla kläder då? Jo, men tre gånger så dyrt som på H&M med. Denna klänningen (som ser ut som en megat-shirt på bilden) blev jag tokig i:

 265:-
Det var visserligen inte så farligt, men jag hittade ju tydligen saker för några kronor till. Jag ska skicka tillbaka de mesta i alla fall, men denna klänningen ska behållas. Bestämt det redan. Visst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0