gårdagen

Besöket på vårdcentralen gick bra igår, bortsett från att jag har väldigt låga järnhalter så i 100 dagar ska jag få äta järntabletter, sedan ska det ha blivit stabilt säger hon!
Efter att vi varit där tog jag, Julia och mormor vagnen in till stan för att hämta ut medicin och titta i lite affärer, men med en trött och trotsig tjej gick det väl sådär. Istället satte vi oss för att ta en fika tillsammans innan vi skulle åka tillbaka hem igen. Jag åt en prinsessbakelse i form av en groda och den var vidrigt söt, usch. Kaffet var alldeles för svagt det med. Fika hemma är ju mycket bättre då vet man ju i alla fall vad man får :)

När Glenn kom hem från jobbet tog vi en sväng ut i skogen med hundarna och tösen. Vädret var hur härlig som helst bortsett från blåsten som gjorde att man blev lite kall... Lite bilder delar jag med mig av!







Vaknade av ett det var grått och väldigt tråkigt väder ute idag men nu skiner solen, precis som igår! Men det blåser inte mindre idag vill jag inte påstå... En tur ut idag med får det i alla fall bli. Lapa så mycket sol man bara kan, vädret kan man aldrig vara säker på. Vi kanske möts av en veckas ösregn efter detta?
Ska i alla fall snart gå till brevlådan och se efter ifall filmerna från barnens bokklubb har kommit. Då vill jag titta på Madicken ikväll! Bli lite sådär nostalgisk, det är gott...

En tjej från Huddinge har tingat Loke, hon ska komma och hälsa på om drygt en vecka. Hoppas att det klickar, det kändes i alla fall toppen via telefon. Men man vet aldrig... Här är lilla Loke:



Han är ju alldeles för söt...
...men här kommer min allra sötaste pluttsnuttpruttskruttsnuttis Ronja



Om tre timmar är min älskling hemma från jobbet. Mys mys mys mys mys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0