freja är veterinärbesiktigad ua!

Idag har jag och Julia varit ute hela dagen, det har ju varit helt underbart väder! Fått gjor massa på tomten. Nu är bara frågan om vi kan elda eller inte... det återstår att se.
Jag är helt slut känner jag, måste vara all sol jag har lapat in idag. Fräknar har jag fått dessutom!
Imorgon ska Julia till dagis. Så jag får gå upp 05.30 för att hinna dit i tid... Lite segt. Men skönt för henne. Sedan ska jag åka med Glenn på jobbet :) Det ska bli mysigt... Jag tror jag sätter punkt här för idag. Jag är alldeles för trött idag, skönt att lägga sig tidigt. Vakna utvilad, haaaa det goott!


Freja har det gott ute i solen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0