från mobilen

Man kan bara skriva i htmlkods-läge ifrån telefonen och det går inte att lägga in bild? Skräptelefon. Men imorgon ska jag ringa till 3 och förlänga mitt abonemang och då blir det min efterlängtade iPhone Haha lite efter resten av världen men det heter ju bättre sent än aldrig! Jag och julia rockade loss till detektivbyrån en stund innan hon skulle sova. Det gillade vi! Imorgon ska vi åka till trollhättan för att hämta en utav lillen och teas valpar som hamnat fel. Hon heter ebba och är två år. Vi får väl se hur bra detta kommer gå på dagarna. När jag ska ta hand om sju valpar, lillen och tea plus en till vuxen hund som jag ej känner! Utmaning... O ja... Ne, mitt hjärta andas så tungt bredvid mig och det låter väldigt behagligt så jag ska låta john blund omfamna mig nu med. Hoppas att eran lördag varit bra. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0