dålig uppdatering

Jag och Julia på väg till dagis imorse!



Jag kan ju inte ens skriva här via telefonen, lite irriterande... Varit lite dålig på att skriva de sista dagarna, det blir väl så ibland, jag har varit lite trött..... Det har väl egentligen inte hänt någonting särskilt, bortsett från att Freja är såld så nu har vi bara 6 valpar kvar! Hoppas att allting går som det ska, det tror jag nog.
Julia är på dagis och leker i det härliga vädret, jag sitter ute på tomten och solar, tänkte ta tag i ogräset som växer upp i gruset, skön avkopplingsgöra en dag som denna. Allt är tyst och jag hör bara fåglarna runt omkring, mer behagligt än såhär kan det nästan inte bli.
Jag ska skriva lite mer sedan när jag påtat klart. Hörs då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0