bror på besök

Vi har varit ut i solen hela härliga dagen och lekt, rensat ogräs som aldrig verkar ta slut ( :) ) Mattias ringde och jag bad honom komma hit för at hälsa på, så det gjorde han. Jättetrevligt hade vi, så sällan som vi ses... Det bordevi göra oftere. En bror som han är det inte många som har. Vi åt pytt i panna med nedrört ägg, mums... Han hjälpte mig att få upp ogräset mellan plattorna, tack för hjälpen!:)
När Glenn kom hem körde vi honom hem och efter det hämtade vi ut rören vi beställde till 850n, stod ute och tvättade motorn och förberedde, för hann byta gjorde vi inte, det hann bli mörkt! Typiskt... Men vi ordnar det imorgon, upp tidigt, till Biltema och där efter Mekonomen.
Petra och Robban kommer förbi oss imorgon runt lunch med. Får se vad ja snor ihop!

Pratade med Charlotte på Magnolia idag, hon beställer en större storlek till på Tisdag, absolut senast Onsdag, sedan skickar hon in dom på gravering... Åh så mysigt åh.... Om det är någon som har varit fylld av värme idag så måste det nog vara jag. Man kan inte sluta le...

Glenn, älskade, älskade Glenn. All min kärlek i alla dagar.
Nu ska jag lägga mig, med min nallebjörn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0